(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
madan_092. #gasak ☠️☠️

#gasak ☠️☠️

Share 106 0

Gusti Allah tere mboten sare... Tapi akune wae seng tangine kawanen.... 😆😆😆😆 #DRIVERMUDAINDONESIA #GASAK #KAYUBALAP

Share 21 0
Advertisement
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

#GASAK Tarusss_Jangan_Kasih_Kendorr..!

Share 6 0
alvinsauqi12. Penak vespa nan🏋️‍♀️ #vespaps
#vespajava
#simpanglimasemarang 
#solos

Penak vespa nan🏋️‍♀️ #vespaps #vespajava #simpanglimasemarang #solosemarang #gasak

Share 41 0
_fizi_mok. Buat baik berpada-pada,Buat jahat jangan sekali💥
#gasak

Buat baik berpada-pada,Buat jahat jangan sekali💥 #gasak

Share 98 5
jamgadang_vapor. Ready \"OAT DRIPS\"

#gasak sanak ✌

Ready "OAT DRIPS" #gasak sanak ✌

Share 22 1

NiagaKecil ❌ PondokVape #gasak #klang #vapestore #vapeon

Share 14 0
_fahmi.busyairi. Latian aja dulu 
Ga usah di tonton, nyesel pasti

#pamerbojo #latihan

Latian aja dulu Ga usah di tonton, nyesel pasti #pamerbojo #latihan #gasak #ambyar

Share 25 2
aqmalhafizi. Dalam memancing ni memang perlu ada kesabaran. Bukan setiap masa ada s

Dalam memancing ni memang perlu ada kesabaran. Bukan setiap masa ada strike. Kadang berbulan kumpau. Yang penting usaha dan usaha! Nak tau nasib Emir? Hampa pi usha video baru! #gasak #adaharikitagasakadaharikitakenagasak

Share 460 6
aqmalhafizi. Siapa kata jig untuk laut sahaja? Bila ikan bermain dispot yang jauh t

Siapa kata jig untuk laut sahaja? Bila ikan bermain dispot yang jauh terpaksa menggunakan microjig. Akhirnya berjaya jig berjaya meniru gaya anak ikan ! #gasak #anakhantu #jambangangler #shimanomalaysia #aldebaranbfsxg

Share 810 12
hazimbakri. ho betul2 
tp perlu ko awk tgk sy hk dlu
biar la sy ditinggalkan sbb m

ho betul2 tp perlu ko awk tgk sy hk dlu biar la sy ditinggalkan sbb msa silam jgn plk awk mnyesal d msa depan asif oyk bkn kawe oyk deh #asif #syahmisazliproduction #zimmotorsport #pendudukbumi #singaporeturfclub #teakauracing #markwalker #gasak #taruk

Share 67 5
upbsdewa_tabalong. Assallamualaikum Wr. Wb  tgl 25 - 11 - 2019

BAKSOS RELAWAN GABUNGAN

Assallamualaikum Wr. Wb tgl 25 - 11 - 2019 BAKSOS RELAWAN GABUNGAN kegiatan penggalangan dana hari Pertama untuk bencana kebakaran PULAU SEBUKU Kota Baru kami Berterima kasih untuk Masyarakat Tanjung kab Tabalong yang sudah menyumbangkan. baju layak pakai sembako dan uang tunai lewat kami Relawan Tabalong yang berkegiatan. di jalan raya di dua titik lampu merah polres Tabalong dan lampu lampu merah samsat Tabalong... Dan juga terima kasih. juga untuk dermawan yang langsung mengantar bantuan ke bescamp kami RTTB.... Terima kasih juga utk para relawan yg kerjasama dgn beberapa komunitas tabalong khusus nya semoga berkah.untuk kita semua dan bermanfaat utk saudara kita yg kebakaran di kota baru... #SALAM KEMANUSIAN #SALAM PEDULI SESAMA #SALAM RELAWAN TABALONG TANPA BATAS #GASAK #BISK #HT #KRTT #Upbsmaburai #UpbsBaraBelimbingRaya #UpbsSejajar #upbsDewa #upbsKariwaya #upbsM76 #rescuepapamuda88 #AXS Serta relawan gabungan lainnya

Share 62 0
samsiahsam__. Tidaklah menjanjikan yg terbaik tetapi haruslah mencuba sebaiknya. Doa

Tidaklah menjanjikan yg terbaik tetapi haruslah mencuba sebaiknya. Doa usaha dan tawakal saja yg penting ada usaha 😬 nak seribu daya! Musim gaji ni jom pakat cuba Umpan Chelley Padu 😍👏 tak cuba mana tahu kan? . . Alhamdulillah setakat ni ada saja rezeki tahu cara tahu teknik on saja! 💦 sebotol Chelley rm15 (excpos) more detail wasap akak! 🤗👇 #umpanchelleypadu #umpanmancing #umpan #kolam #gasak #patin

Share 7 0
Advertisement
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
akang_kekinian1404. Liat dan tap 2x agar bisa melanjutkan ke video berikutnya
#
#
#
#
#
#1

Liat dan tap 2x agar bisa melanjutkan ke video berikutnya # # # # # #hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh#

Share 1 0
hendra.encek. Oleng trus sob 
MLB kalteng punya cerita
#salam_gasan_kekawanan_berata

Oleng trus sob MLB kalteng punya cerita #salam_gasan_kekawanan_berataan #gasak

Share 24 2
amalinaaziz_official. Lagu Akkuym(Swan) dia aduh.......dengar time melukis tenang je...kalau

Lagu Akkuym(Swan) dia aduh.......dengar time melukis tenang je...kalau baca lirik boleh nangis 😂 Lagu2 dia yang lain pun best.. Time lukis mulut dia ni,tetiba terfikir,macam mana lah mulut yang kecik ni bila bukak boleh bergema habis...❤💜🌷😙😘👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 #addicted #kudaibergenovdimash #dimash #dimashanddears❤️ #octave #vocalrange #kazakhstannature #nationaltreasure #gummysmile #hanakhekanbarumak #maktakkuat #gasak #ygpentinghappy #димашкудайбергенов #димаш #аакум #мениңханэалам #қазақ #қазақстан

Share 30 16