(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
flaggotmagnet4. 😂😂😂😂😂 i didnt see this hog tie part of the interview 💀💀💀💀 #ya

😂😂😂😂😂 i didnt see this hog tie part of the interview 💀💀💀💀 #yallkillinmewiththisshit #thisshitrightherenigga #mychest #idontknowhowtohogtiepeople #yallniggastrippin #funeraltears #fuckeryatitsfinest #hesaidwhat

Share 36 0
flaggotmagnet4. 😂😂😂😂😂 #thisshitrightherenigga #summerjam #mood

😂😂😂😂😂 #thisshitrightherenigga #summerjam #mood

Share 40 7
yaboimikeb. This shit right here🤦🏾‍♂️...a slab of crunchy,fried,juicy ass chicke

This shit right here🤦🏾‍♂️...a slab of crunchy,fried,juicy ass chicken breast on a brioche bun,pickles & mayo(spicy🌶or Reggie) is what the hype is all about? Ya'll pulling out 🔫s and using🗡s on mfs for #thisshitrightherenigga ? #thisshitrighthere Wow! 👁'LL take #justkidding This simple $3.99 entree is just the type of product used to #divide #destroy & #distract us! #iykyk #wtf #popeyeschickensandwich #imgood #damnshame #coulditbethatgood #haveyouhadone #whatareyourthoughts

Share 3 1
Advertisement
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
shechocolate84. Ice cream!! Ice cream!! Ice cream!! 🤣😋#sobomb#thisshitrightherenigga

Ice cream!! Ice cream!! Ice cream!! #chocolatenicecreamsunday

Share 16 1
leafvillagegenetix. GG4 🦍⛽️ one of my favorites of the new gen strains🤤 #thisshitrighthe

GG4 🦍⛽️ one of my favorites of the new gen strains🤤 #thisshitrighthere #thisshitrightherenigga #thisthatnightnight #gasgas #dankvillage #explore #fire #weed #maryjane

Share 10 2
flaggotmagnet4. 😍😍😍 mmmmmm strawberry creams #thisshitrightherenigga #strawberrycre

😍😍😍 mmmmmm strawberry creams #thisshitrightherenigga #strawberrycreams

Share 9 0
egbeezy321. Wish this phones camera wasn't the worst smh.... Super gassy #OG serio

Wish this phones camera wasn't the worst smh.... Super gassy #OG seriously so strong Smelling #thisshitrightherenigga #thisshitrighthere

Share 14 0

#whataburger will make you move back to Texas!!! 🤣😂🤦🏾‍♂️🤦🏼‍♂️🤦 #thisshitrightherenigga

Share 7 0
kevinkaqarot. I must say. I am quite impressed with this show. I always avoided it b

I must say. I am quite impressed with this show. I always avoided it because, as a rule, I hate super trendy sh*t. I'd rather run through it after folks have had their fill..just part of how I watch tv. Also I abhor Gon's outfit. F**king culottes.. 😨🤢🤮. That horrific faux pas aside? I gotta thank #yoshihirotogashi and his whole crew. Because BAY-BEH!!! #thisshitrighthere #thisshitrightherenigga Goes extra, super, stupid, DUMB-ASS HARD!!! From the storyline, to the animation. The character depth and development. To the emotional content and how it connects with veiwers. Right down to some simply #badass fight sequences! It's damn near #perfection. Kudos Togashi-kun. Kudos. #hunterxhunter #animefan #otakuworld

Share 13 4
flaggotmagnet6. 😂😂😂😂💀💀💀💀 this classic piece of never forget history #thisshitr

😂😂😂😂💀💀💀💀 this classic piece of never forget history #thisshitrightherenigga #alltypesoffuckery #mychest #whatthefuckisyoudoing #aintnobodygottimeforthatshit

Share 24 1
7chief0solano7. Yoooooooo this shit might not LOOK all that, but bruuuhhhhhhhhhh!!!!!

Yoooooooo this shit might not LOOK all that, but bruuuhhhhhhhhhh!!!!! Super thin sliced granny smith apples, sliced smoked ham, minced garlic, onions, mozzarella, shredded jack, very little (Celery salt, onion powder, and pepper. Honestly the best #Quesadilla i ever had, no bullshit #BonAppetit Nonstick pan with nothing in it. I wish I could make one for all of you muthafukas #lol #GoodAf #Lit #WhatDidYouEat #ThatMallGuy #FoodPorn #Plates #EhondasFavoriteNephew #100HandSlap #StopPlayinWitMe #ThisShitRightHereNigga #iGotHands #DuuuntDuuuuhhhhDuuuunt #SuperNigga #HaveANiceNight

Share 18 5

#thisshitrightherenigga I made from scratch. It look good but it's far better. I'm the guy. And I had to eat it by myself... Tragic. Fwm lol

Share 2 0
Advertisement
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
flaggotmagnet4. Remember i got hit hard as shit in the face at the olivets with one of

Remember i got hit hard as shit in the face at the olivets with one of these. #thisshitrightherenigga

Share 31 1
thatgurlronc. #ThisShitRightHereNigga 🥺😌 #DmX #Slippin My sis just sent me a #snap

#ThisShitRightHereNigga 🥺😌 #DmX #Slippin My sis just sent me a #snap with this on the radio. This song means so much for us.. a time in life when we was.. man. Smh. #TheCrackTimes I kinda hold back tears just writing this.. @mysha101 how the fuck we make it through them days, dawg? How sway!? I promise I love you my sister. I promise it ain’t over yet. I promise we started from the fuckin bottom nigga now we fuckin here! Thank you for sending me that snap. I needed it. A reminder of where we been.. and where we goin! Niggas don’t even know. We real ones. From the mud. ✊🏾 Whew.. and I’m super emotional, too.. I’m finna go light my #RedCandle for @rgohard and gone and cry my lil heart out and then #GoHard like we ‘posed to. I love you. #MySistaNem #MyBesFran #MyFirstFriends #BrotherFromWnotherMother #iMissMyMuthaFuckinKinfolk #Nov5 we lost a #RealOne #RealNigga #MyNiggas

Share 17 12

4/20 will ALWAYS be a Holiday in my life! My brothers favorite day of the year and 6 days before he passed... it was also the last time I smoked with my brother and the best night of my life! PUFF PUFF PASS BITCHES! #420 #NationalHolidaze #ThisShitRightHereNigga...

Share 28 3
deejayaceone. Lmfaooo 😂😂😂😂😂 #thisshitrightherenigga

Lmfaooo 😂😂😂😂😂 #thisshitrightherenigga

Share 19 6
jaclynrunner04. I'm always screenshotting the filthy niggas... but why not spotlight a

I'm always screenshotting the filthy niggas... but why not spotlight a dope individual💯💞 My homie used to be a total hoochiepapi, but man oh man... he made me smile with this. I love watching people grow especially my friends. 🔮🥰👊🏽 Identity has been blocked so you ratchetazz hoes dont try and fck up his blessing! 😂😂😂😂 #LoveIsBeautiful #WhenYouKnowYouKnow #ThisShitRightHereNigga #Dope #3AMThoughts

Share 20 0
lilreeseg773. Niggas we good now NO MO RUBBERS we can spray hoes 😳😮 the #strippers

Niggas we good now NO MO RUBBERS we can spray hoes 😳😮 the #strippers using Lysol on they pussy but #thisshitrightherenigga in my @kattwilliams voice has saved a puppets life 🤣🤣🤣🤣 I’m selling these for $4.99 #immapuppet #longcotton #itwasboundstohappen #austin #chiraq #herpussydirty #dmmeyourpussy #lysol #herpussyneedhelp #onesprayanditsgood WHO WANNA TRY IT FIRST 😮🤣🤣🤣🤣 @theshaderoom 👀

Share 16 0
7chief0solano7. My Favorite @infamouskaboo #Slap #StopPlayinWitMe #ThisShitRightHereNi

My Favorite @infamouskaboo #Slap #StopPlayinWitMe #ThisShitRightHereNigga #Throwback This shit used to stay on repeat!!! iBeOnMyGrizzley #707 #Fairfield #Listen

Share 29 13
sickwithapic. #Repost @flaggotmagnet4 with @get_repost
・・・
😂😂😂😂😂 i didnt see th

#Repost @flaggotmagnet4 with @get_repost ・・・ 😂😂😂😂😂 i didnt see this hog tie part of the interview 💀💀💀💀 #yallkillinmewiththisshit #thisshitrightherenigga #mychest #idontknowhowtohogtiepeople #yallniggastrippin #funeraltears #fuckeryatitsfinest #hesaidwhat

Share 15 2
twin1992_. #thisshitrightherenigga
Share 4 0
iamsm9keb9y. #GM #thisshitrightherenigga is gonna hurt some of you real niggas feel

#GM #thisshitrightherenigga is gonna hurt some of you real niggas feelings, #fuckit 😭🤣😂

Share 8 1
Advertisement
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});